22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Przeniesienie kontaktów z programu ActiveMail
  1. Wyeksportuj kontakty z systemu ActiveMail.

    Wyświetl okienko zarządzania kontaktami klikając na przycisk Kontakty na pasku narzędzi aplikacji, a następnie przycisk Eksport.

    Wybierz grupy kontaktów do wyeksportowania, format vCard oraz kodowanie UTF-8.

    Proces eksportu kontaktów możesz obejrzeć tutaj.

  2. Przekonwertuj wyeksportowany plik używając poniższego formularza:

    Wybierz plik wyeksportowany z programu ActiveMail:

  3. Zaimportuj wyeksportowany plik do nowego webmaila (Open-Xchange).

    Przejdź do zakładki Kontakty, kliknij prawym przyciskiem myszy na folderze do którego chcesz zaimportować kontakty i wybierz z menu pozycję Rozszerzone (Extended) » Import.

    Wybierz format vCard oraz wskaż przekonwertowany plik z kontaktami.

    Naciśnij przycisk Importuj (Import), aby rozpocząć proces importu.

    Proces importu kontaktów możesz obejrzeć tutaj.