22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Problem z wiadomościami SPAM

Aby pozbyć się wiadomości SPAM, które są przesyłaane na skrzynki pocztowe należy:

1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła.


2. Przechodzimy do zakładki Poczta.


3. Klikamy na wyświetlaną nazwę aby przejść do ustawień skrzynki pocztowej.


4. Przechodzimy do zakłądki Zabezpieczenie przed spamem.


5. Ochrona przed spamem jest wyłączona.
6. Klikamy odblokuj, aby włączyć ochronę antyspamową.


Przyciskiem OK potwierdzamy chęć włączenia ochrony antyspamowej dla naszej poczty.

 

7. Ochrona antyspamowa została włączona.
8. Trwa aktualizowanie ustawień ochrony antyspamowej dla naszego konta pocztowego.
9. Wyświetlony opis ustawień naszej ochrony antyspamowej.
10. Klikamy Edytuj, aby przejść do ustawień ochrony antyspamowej.
11. Klikając Zablokuj możemy WYŁĄCZYĆ ochronę antyspamową.


12. Dla wiadomości oznaczonych w temacie jako *****SPAM***** możemy ustawić akcję typu "Usuń".
13. Klikamy wyślij, aby zapisać zmiany. Od tej pory wiadomości SPAM nie będą docierały na naszą skrzynkę pocztową.

 

UWAGA
W przypadku korzystania z programów zewnetrznych takich jak Outlook możemy ustawić regułę, aby
wiadomości oznaczone jako *****SPAM*****  program pocztowy przekazywał do wiadomości śmieci.
W tym celu wybieramy opcję "Reguły"  i "Dodaj regułę". Poniżej zaprezentowane jest okno z wykonaną konfiguracją reguły.