22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Jak zmienić hasło do Panelu Klienta

Zmiana hasła do panelu klienta jest bardzo prostą czynnością. Poniżej instrukcja.

1. Logujemy się do panelu klienta pod tym adresem: uti.pl/logowanie

2. Przechodzimy do zakładki Konto, a następnie klikamy w opcję Administratorzy

Zrzut ekranu z panelu klienta

3. Na nowej podstronie przy wybranym użytkowniku używamy opcji Zmień hasło.

Zrzut ekranu z panelu klienta

4. Na kolejnym ekranie w polu Twoje hasło wpisujemy aktualne hasło. W dwóch polach niżej wprowadzamy nowe hasło.
Hasło musi się składać z 7 znaków i zawierać: małe i duże litery, cyfry i znaki specjalne typu:  @ czy $.

5. Klikamy na przycisk Zakończ. Hasło zostało zmienione.