22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Menedżer logów serwera www


Aby skorzystać z informacji zawartych w logach serwera proszę wykonać poniżesze kroki.

1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie


2. Przechodzimy do zakładki Strony WWW.



3. Wybieramy naszą stronę. W tym przykładzie jest to: testuti.twojeuti.pl


4. Klikamy: Więcej narzędzi...


5. Klikamy Menedżer logu.


6. Klikając Reset hasła, możemy zresetować hasło menedżera logów.
7. Klikając Pokaż katalog FTP, przejdziemy do menedżera logu w przeglądarce.
8. Klikając Zablokuj możemy zablokować menedżera logu.


9. Plik access_log zawiera logi wszystkich żądań dostępu do serwera, gdzie zapisywane są takie informacje jak m.in. adres ip, data i czas, metoda wywołania, zasób (adres), informacje o przeglądarce.
10. Plik error_log zawiera logi wszystkich błędów skryptów PHP.
11. Plik ssl_access_log zawiera logi zdarzeń na protokole https.
12. Plik xferlog zawiera logi wszystkich działań na FTP. Pobierania pliku, wgrywania nowego pliku, zmiana nazw plików, przenoszenie plików, kopiowanie plików i wszystkie inne możliwe akcje.


Przykład zawartości pliku xferlog.