22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Instalacja dodatku Connector dla usługi Exchange w Microsoft Outlook

Poniżej instrukcja inastalacji dodatku Connector dla usługi Exchange w Microsoft Outlokk

 1. Logujemy się do poczty pod adresem www.uti.pl/logowanie zakładka "Zaloguj do webmaila".

Następnie wybieramy przycisk konfiguracji (na rys. pkt 1) później po lewej stronie w menu klikamy
na 'Connector for Microsoft Outlook" ( rys. pkt 2) na koniec ściągamy plik aplikacji ( rys.  pkt 3). 

 Plik można też pobrać - Pobierz

Czasami przy aktualizacji Connector wymagany jest dodatek SP1 dla Microsoft Office

Można go pobrać pod adresem http://support.microsoft.com/kb/2460049/pl

2. Instalujemy aplikację i akceptujemy warunki licencyjne na koniec klikamy "Finish"

3. Po pojawieniu się okna Wpisujemy dane logowania do poczty (loginem jest cały adres mail)

4. Po otwarciu Outlook powinna się pojawić opcja wyboru profilu właściwa nazwa zawiera nazwę "Oxtender "

 Aby dodać konto Exchange do Outlook proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:

Na komputerze przechodzimy "Start"  - "Ustawienia"  -  "Panelu sterowania"  wybieramy "Poczta"

- wybieramy "Konta e-mail" - w nowym oknie klikamy na "Nowy" - przy dodaniu konta

wybieramy "Inne" i wybieramy "OXTENDER". Poniżej zdjęcie

Proszę pamiętać, że pierwsza synchronizacja poczty w outlook zależy od ilości katalogów i maili na serwerze.

Może trwać nawet 20 min.