22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Kiedy chcę anulować moją usługę w uti.pl


Aby anulować usługę w panelu klienta postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie

2. W zakładce "Domowy"  sekcja "Konto" klikamy na "Subskrypcje"

3. Wybieramy odpowiednia usługe do anulowania.

Jeśli chcemy aby usługa była aktywna do końca okresu abonamentowego klikamy

"Turn Off Auto-renewal" ( na zdjeciu 1).

W przypadku gdy chcemy anulować usługę w danej chwili klikamy "Anuluj usługę" i
składamy odpowiednie zamówienie z opisem powodu rezygnacji ( na zdjeciu 2).