22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Zmiana hasła do konta pocztowego (adresu mail)


Aby dokonać zmiany hasła dla konta pocztowego postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie

2. Wybieramy zakładkę "Poczta".  Proszę pamiętać o wyborze usługi hostingowej jako aktywnej w panelu.

W przypadku gdy usługą aktywną będzie np. domena - nie jest widoczna zakładka "Poczta" (na zdjęciu 1)

2. Wybieramy adres mailowy do zmiany hasła i klikamy na "Resetuj hasło".

Są dwie opcję:

- generujemy hasło z systemu i klikamy "Wyślij" (trzeba Pamietać o skopiowaniu hasła bez cudzysłowów)

- wpisujemy własne hasło w dwa pola i klikamy "Wyślij" (hasło musi składać się conajmniej z 7 znaków,
nie może zawierać słów i musi zawierać małe i duże litery, cyfry i znaki specjalne)