22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Konfiguracja nowego konta pocztowego w programie Outlook


Aby skonfigurować konto pocztowe w programie Outlook prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.

1.Klikamy "Ręczna konfiguracja ustawienia serwera..."   i przechodzimy dalej.

 

 

2. Wybieramy "Internetowa poczta e-mail"  i klikamy "Dalej"

3. Wypełniamy wszystkie pola swoimi danymi konta pocztowego i klikamy

"Więcej ustawień".

4. Zaznaczamy opcję "Serwer wychodzący "SMTP"..." i "Użyj tych samych

ustawień, co mój serwer poczty przychodzącej" w zakładce "Serwer wychodzący".

 

5. Klikamy na zakłakę "Zaawansowane" i wpisujemy numery portów POP i SMTP.

6. Na koniec program sprawdza ustawienia. Konto zostało poprawnie skonfigurowane.

 

BŁĘDY działania Outlook/Thunderbird

Jeśli Outlook/Thunderbird pokazuje błąd w działaniu poczty - sprawdź jej działanie przez stronę www ( www.uti.pl/logowanie ). Jeśli problem występuje również przy korzystaniu z webmaila, zgłoś go Administratorowi, ponieważ świadczy to o nieprawidłowościach w działaniu poczty e-mail. Jeśli problemy te występują TYLKO W PROGRAMIE typu Outlook/Thunderbird - problem leży po stronie konfiguracji programu lub innych aplikacji w Twoim komputerze - najczęściej powodem jest nieprawidłowo skonfigurowany program antywirusowy lub Windowsowy firewall, może nim być też ograniczenie uprawnień w lokalnej sieci założone przez informatyka np. za pomocą Active Directory.

Najczęściej spotykane błędy i ich przyczyny:

- błąd 0x800CCC0E - jest wynikiem działania programu antywirusowego, który pozmieniał ustawienia w konfiguracji konta lub wynika z nieprawidłowo skonfigurowanych ustawień systemowych i nieprawidłowości w rejestrze systemu Windows; zmień ustawienia programu antywirusowego (zalecane) lub go wyłącz (tylko dla testu poprawności działania aplikacji, na stałe nie polecamy tego rozwiązania), w przypadku braku efektu należy zrobić porządek w rejestrze systemu Windows lub usunąć wadliwe wpisóy nieistniejących programów, które zwykle pozostają w rejestrze po nieprawidłowym odinstalowaniu oprogramowania

- błąd 0x800CCC79 - wynika często z nieprawidłowej konfiguracji programu pocztowego, nie zostało zaznaczone uwierzytelnianie serwera poczty wychodzacej (SMTP); zaznacz uwierzytelnianie serwera poczty wychodzacej (SMTP);  trzeba też sprawdzić czy adres e-mail, na który wysyłane są wiadomości jest poprawy, jeśli jest, mozliwe są inne przyczyny (skrzynka adresata jest przepełniona, serwer adresata jest chwilowo niedostępny, konto adresata nie istnieje lub jest zablokowane)

- błąd 0x800CCC7F - twój program antywirusowy blokuje wysyłanie poczty z programów pocztowych przy użyciu szyfrowania TLS; wyłącz skanowanie poczty w skanerze antywirusowym lub wyłącz szyfrowanie poczty wychodzącej w konfiguracji konta, czyli odznacz opcję TLS

- błąd 0x800CCC19 - powodem jest błędne działanie oprogramowania ochronnego lub antywirusowego; należy przekonfigurować oprogramowanie firewall Windowsa lub ustawienia programu antywirusowego, przyczyną problemu może być także niestabilne połączenie z internetem lub próba wysyłania wiadomości z dużym załącznikiem

- błąd 0x800ccc0d oraz 0x800ccc0f - brak mozliwości połączenia z serwerem; zweryfikuj czy konfiguracja programu jest prawidłowa, jeśli jest prawidłowa to oprogramowanie zabezpieczające (antywirus, firewall) blokuje dostęp do serwera, zweryfikuj konfigurację lokalnych zabezpieczeń działajacych na komputerze i w lokalnej sieci internetowej, skonfiguruj oprogramowanie zapory Windows (firewall) tak, żeby udzielić dostępu do sieci plikom Outlook.exe lub Thunderbird.exe

- błąd 0x800C0131 oraz 0x800C0133 - problem z folderem skrzynki odbiorczej, plik (skrzynka odbiorcza.dbx lub elementy wysłane.dbx) może być uszkodzony lub na dysku jest za mało miejsca do wykonania operacji, program Outlook nakłada na foldery ograniczenia co do wielkości, a foldery zapisywane są w postaci plików .dbx, jeden taki plik nie może przekraczać 2GB; należy zacząć od wykasowania zbędnych wiadomości z folderów w Outlooku z folderu skrzynki odbiorczej i elementy wysłane,  wykasuj je również z webmail'a, jeśli masz włączoną opcje IMAP zapisywania wiadomości na serwerze

- błąd 0X800ccc7D - zabezpieczenia lokalne (szyfrowanie) działajace na komputerze nakładają się na szyfrowanie serwera; sugerujemy wyłączenie połączenia szyfrowanego w programie pocztowym