22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Zmiana języka w panelu klienta na polski

 

Aby zmienić w panelu język na polski postępuj zgodnie z poniższą Instrukcją:
(należy wykonać obie części instrukcji)

CZĘŚĆ 1.

1. Zaloguj się do Panelu Klienta.

2. Wejdż w zakładkę KONTO (ACCOUNT) a następnie USTAWIENIA KONTA (Account Settings)


3. Klinknij w zakładkę Edytuj Ustawienia Konta (Edit Account Settings)


 


4. W polu Język (Language) wpisz z małych liter "pl" (zrób tę czynność nawet, jeżeli widnieje w ustawieniach język polski)

5. Klikinji Zapisz (Save):

6. W przeciągu 24 h zmiana będzie aktywna.

-----
CZĘŚĆ 2.

1. Zaloguj się do Panelu Klienta.

2. Wejdż w zakładkę ADMINISTRATORZY (Administrators)



2. Następnie kliknij nazwę administratora

3. Kolejnym krokiem jest wybranie "Zarządzaj zaawansowanymi ustawieniami"
(Manage Advanced Settings)



4. I w zakładce Ustawienia regionalne (Regional Settings) zmieniamy język na POLSKI

5. W ciągu 24 h zmiana będzie aktywna.