22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Dodanie zewnętrznego konta e-mail do Poczty OX

Dodanie konta e-mail od innego operatora (Interia.pl, Wp.pl, O2.pl, itd.) do listy kont e-mail obsługiwanych w panelu Poczta_OX sugerowanym i wspieranym przez Uti.pl/Wirtuale.pl wykonamy po zalogowaniu się do konta w Uti.pl. Dane dostępowe do konta użytkownik uzyskuje samodzielnie od dotychczasowego operatora konta. Przechodzimy do www.uti.pl/logowanie, logujemy się do konta e-mail i w oknie głównym klikamy na funkcję "Dodaj konto e-mail".



A następnie po wybraniu opcji "Ręcznie" wypełniamy dane dostępowe zewnętrznego konta e-mail jak na przykładzie poniżej (każdy operator ma inne dane serwerów IMAP i SMTP). Proszę pamiętać, żeby NIE zaznaczać opcji "Użyj ujednoliconej poczty dla tego konta".

 

Następnie konfigurujemy serwer poczty przychodzącej IMAP

A na koniec serwer poczty wychodzącej SMTP

Zatwierdzamy zmiany przyciskiem "Zapisz".

Teraz trzeba odczekać 1-2 minuty na autoryzację i pobranie listy katalogów oraz e-maili do Poczta_OX, po tym czasie można bezpiecznie korzystać z dodatkowej skrzynki, jej obsługa będzie odbywać się z panelu OX lub jak dotychczas bezpośrednio ze strony dotychczasowego operatora.