22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Backup danych - strona www, poczta, baza danych

W zależności od rodzaju wykupionego hostingu możemy korzystać z następujących opcji backupu danych:

Backup hostingu współdzielonego (Pike_5, Pike_10, Pike_20, WB5)
- systemowy (wykonywany przez Uti.pl), codziennie nadpisywany, do 7 dni wstecz, w sobotę każdego tygodnia całość jest backupowana, odtworzenie backupu systemowego przez Uti.pl jest płatne
- indywidualny backup wykonywany przez użytkownika w panelu klienta, dodatkowa usługa płatna abonamentowo co miesiąc, klient decyduje co ma być backupowane i w jakich odstępach czasowych, automatyczna powtarzalność backupów według kryteriów ustawionych przez użytkownika aktywna do czasu zaprzestania opłaty abonamentu (funkcję dodatkowego backupu można aktywować/opłacić w panelu klienta w sekcji dodatkowych zasobów)
- indywidualny backup wykonywany okresowo przez klienta bez udziału firmy Uti.pl za pomocą zainstalowanego lokalnie zewnętrznego narzędzia FTP (np. Filezilla), narzędzi backupu poczty (np. MozillaBackup), narzędzi do obsługi baz danych (np. MyPHPAdmin)


Backup hostingu dedykowanego (VPS, Jelastic)
- w panelu backup własny jest ustawiony automatycznie (można tę opcję wyłączyć) i jest wykonywany przez system raz na tydzień w niedzielę, backup zabiera zasoby (powierzchnię VPS-a/Jelastic, np. powierzchnia 50 GB, to pozwala na 25 GB maksymalnie na backup)
- systemowy (wykonywany przez Uti.pl), codziennie nadpisywany, w sobotę wszystko jest backupowane, odtworzenie systemowego przez Uti.pl jest płatne
- indywidualny backup wykonywany okresowo przez klienta bez udziału firmy Uti.pl za pomocą zainstalowanego lokalnie zewnętrznego narzędzia FTP (np. Filezilla), narzędzi backupu poczty (np. MozillaBackup), narzędzi do obsługi baz danych (np. MyPHPAdmin)


Backup indywidualny zawiera zabezpieczone treści wybrane przez klienta, backup systemowy przywracany przez Uti.pl jest podzielony na sekcje, płatne osobno: backup FTP (czyli strony www i plików zapisanych na wydzielonej przestrzeni dyskowej), backup poczty (skrzynek e-mail i ich zawartości), backup bazy danych, backup usuniętej usługi.