22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Zmiana hasła do konta z użyciem adresu e-mail


Zmiana hasła do konta z użyciem adresu e-mail

Zmianę hasła do konta (do panelu klienta oraz konta e-mail) można wykonać nie tylko logując się do panelu klienta z pełnymi uprawnieniami (za pomocą loginu), ale również logując się do panelu klienta z uprawnieniami ograniczonymi (za pomocą adresu e-mail). W drugim przypadku będziemy mieć dostęp tylko do organiczonej liczby zakładek i funkcjonalności, a zmiana hasła, wykonywana w jednym i tym samym miejscu, dotyczyć będzie zarówno zmiany hasła do skrzynki e-mail jak również zmiany hasła dostępu do ograniczonego panelu klienta. Wykonujemy to następująco:

1. logujemy się do naszych ograniczonych ustawień za pomocą adresu e-mail (formularz po lewej stronie) na stronie www firmy Uti.pl (www. uti.pl/logowanie)





2. następnie w pierwszej zakłądce "Konto_użytkownika" wybieramy opcję "Nazwa_użytkownika"





3. w kolejnym kroku wybieramy przycisk "Reset_hasła"




4. wprowadzamy stare hasło, a następnie nowe (lub wciskamy "Generate", wówczas system sam zaproponuje nowe hasło), potwierdzamy przyciskiem "Wyślij", nowe hasło będzie aktywne w ciągu ok. 2 godzin