22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

ANTYSPAM - USTAWIENIA W PANELU KLIENTA
ANTYSPAM 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła. 2. Przechodzimy do zakładki Poczta. 3. Klikamy na wyświetlaną nazwę aby przejść do ustawień skrzynki pocztowej. 4. Przechodzimy do zakłądki Zabezpieczenie przed spamem. 5. Ochrona p...
AUTORESPONDER - z poziomu Panelu WebMail
AUTORESPONDER - Z POZIOMU PANELU WEBMAIL 1. Po zalogowaniu się do poczty przechodzimy do ustawień. 2. Z menu użytkownika wybieramy Poczta, a następnie Zawiadomienie o urlopie. 3. Zaznaczamy checkboxa "Włącz" tym samym aktywując zawiadomienie o urlop...
Backup danych - strona www, poczta, baza danych
W zależności od rodzaju wykupionego hostingu możemy korzystać z następujących opcji backupu danych: Backup hostingu współdzielonego (Pike_5, Pike_10, Pike_20, WB5) - systemowy (wykonywany przez Uti.pl), codziennie nadpisywany, do 7 dni wstecz, w sobotę ...
Czarna lista SPAM - czy moja domena, adres IP lub e-mail trafił na listę?
Na czarną listę trafiają te adresy e-mail (adresy IP lub domeny), z których często są wysyłane wiadomości odbierane jako bezwartościowe/szkodliwe lub infekują i wykradają dane. Trafienie na taką listę nie jest trudne, wystarczy, że klienci pocztowi kilka...
Delegacja domeny na zewnętrzne serwery DNS, zmiana DNS
Aby przekierować domenę na inne adresy DNS proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami: 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na Zarejestrowane domeny. 3. Klikamy na naszą domenę, k...
Dlaczego warto prowadzić firmowy profil na Facebook-u
DLACZEGO WARTO? * Twój fanpage będzie prowadzony przez najlepszych specjalistów od marketingu na portalach społecznościowych, * Dobrze przygotowany i regularnie uaktualniany fanpage stanie się idealną wizytówką Twojej firmy. Konto firmowe na port...
Dodajemy nowego użytkownika Panelu Klienta
Aby dodać nowego uzytkownika w panelu klienta postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie 2. W zakładce "Domowy" sekcja "Konto" klikamy na "Administratorzy" 3. Wyybieramy dodaj no...
Dodanie zewnętrznego konta e-mail do Poczty OX
Dodanie konta e-mail od innego operatora (Interia.pl, Wp.pl, O2.pl, itd.) do listy kont e-mail obsługiwanych w panelu Poczta_OX sugerowanym i wspieranym przez Uti.pl/Wirtuale.pl wykonamy po zalogowaniu się do konta w Uti.pl. Dane dostępowe do konta użytk...
Dodawanie nowej bazy danych
Aby dodać nową bazę danych musisz wykonać nastepujące kroki: 1. Zalogować się do Panelu Klienta i wybrać zakładkę "Wybierz usługi". 2. Klikamy na element "Bazy danych". 3. Następnie klikamy na "Dodaj nową bazę danych". 4. W tym oknie usta...
Instalacja dodatku Connector dla usługi Exchange w Microsoft Outlook
Poniżej instrukcja inastalacji dodatku Connector dla usługi Exchange w Microsoft Outlokk 1. Logujemy się do poczty pod adresem www.uti.pl/logowanie zakładka "Zaloguj do webmaila". Następnie wybieramy przycisk konfiguracji (na rys. pkt 1) później...
Jak dodać domenę zarejestrowaną u innego operatora do hostingu w uti.pl?
Aby dodać domene zarejestrowaną u innego operatora do usługi hostingowej w panelu uti.pl postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na Domeny hostowa...
Jak dodać nowy wpis do sterfy DNS domeny, rekord A MX TXT
Aby dodać wpis rekordu w strefie dns prosimy postępować zgodnie z instrukcją poniżej: 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na Domeny hostowane. 3. Wybieramy domenę, do której chcemy d...
Jak dokonać płatnośći online poprzez Dotpay
Poniżej instrukcja jak opłacić usługę z Panelu Klienta: 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie w zakładce "Zaloguj do panelu" 2. W zakładce "Domowy" w sekcji "Konto" wybieramy "Zapłać teraz". 2. Zaznaczamy zamówien...
Jak odnowić domenę?
Aby odnowić domenę z kodem rabatowym proszę postepować zgodnie z instrukcja. 1. Logujemy się do Panelu Klienta. 2. W zakładce "Domowy" w sekcji "Domeny" wybieramy "Zarejestrowane domeny" 3. Klikamy na nazwę domeny do odnowienia i w kolejnym ko...
Jak skonfigurować podpis w stopce wiadomości e-mail na Poczta OX
Aby skonfigurować podpis w stopce wiadomości e-mail na Poczta OX proszę postępować zgodnie z instrukcją: 1. Należy zalogować się do skrzynki e-mail Poczta OX przez stronę www.uti.pl/logowanie 2. Następnie przejść do ustawień skrzynki (w prawym górnym r...
Jak włączyć na koncie Google obsługę zewnętrznych aplikacji - Outlook, Thunderbi...
Dodanie konta jakie użytkownik posiada w usłudze Google Gmail.com do listy zbiorczo obsługiwanych kont e-mail w Outlook, Thunderbird czy Poczta_OX powinno być poprzedzone wykonaniem dwu ustawień w panelu poczty Gmail. Po zalogowaniu się do poczty Gm...
Jak zamówić pakiet Wirtualne Biuro w sklepie uti.pl
Aby dokonać zakupu pakietu Wirtualne Biuro w sklepie pod adresem www.uti.com.pl/store proszę postępować zgodnie z poniższą instrukcja. 1. Na stronie uti.com.pl/store wybieramy box "Hosting współdzielony" 2. Następnie dokonujemy wyboru pakietu ...
Jak zamówić Pozycjonowanie PRO
Jak zamówić pozycjonowanie PRO? Usługę możesz zamówić wybierając odpowiedni zakres na stronie i logując się do sklepu internetowego: https://store.uti.pl/index.php?NAME_PATH=EPROMOTION_PATH&SCREEN=CHECKOUT_SCREEN Masz do wyboru pakiet 3 m...
Jelastic - obsługa panelu, poziom podstawowy
Jak zacząć: 1. Otwórz w przeglądarce stronę panelu https://app.cloud.itsaas.pl/ [1] Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem uzupełnij dane (e-mail i hasło) i potwierdź przyciskiem ZALOGUJ/LOGIN. Jeśli logujesz się po raz pierwszy i/lub uruchamia...
Jelastic - uruchomienie subskrypcji hostingu
W celu uruchomienia usługi hostingowej serwera dedykowanego Jelastic (nowej lub przejścia z wersji testowej) należy wykonać poniższe czynności: 1. dokonać wpłaty/przedpłaty (PrePaid) środków na koto użytkownika, które to środki system będzie pobierał ...
Jelastic – instalacja paczek, wprowadzanie treści na stronę
Jelastic - instalacja paczek / wprowadzanie treści na stronę Istnieje kilka sposobów wprowadzania treści/aplikacji/danych na serwer Jelastic: 1. najlepszą (wskazaną) metodą na wdrażanie treści/aplikacji jest wdrażanie przez Manager_wdrażania, np. dla ...
Kiedy chcę anulować moją usługę w uti.pl
Aby anulować usługę w panelu klienta postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie 2. W zakładce "Domowy" sekcja "Konto" klikamy na "Subskrypcje" 3. Wybieramy odpowiednia usługe do a...
Konfiguracja kont pocztowych w Panelu Administratora dla wszystkich użytkowników...
Poniżej instruktaż jak konfigurować konto pocztowe w panelu uti.pl: zmiana hasła, ustawienie aliasów, autorespondera, przekierowania, ochrony antyspamowej. ZAKŁADANIE POCZTY 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła. 2. Przechodzimy...
Konfiguracja nowego konta pocztowego w programie Outlook
Aby skonfigurować konto pocztowe w programie Outlook prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją. 1.Klikamy "Ręczna konfiguracja ustawienia serwera..." i przechodzimy dalej. 2. Wybieramy "Internetowa poczta e-mail" i klikamy "Dalej" 3. Wyp...
Konfiguracja usługi poczty Exchange Account dla telefonu iPhone Apple
Aby skonfigurować konto Exchange do obsługi poczty proszę postępować zgodnie z zamieszczoną instrukcją: 1. W telefonie iPhone przy dodawaniu konta wybieramy "Microsoft Exchange" 2. Dodajemy konto. 3. W kolejnym oknie wpisujemy adres mailowy i hasł...
Mobilne Biuro - dodanie konta Gmail do poczty OX
Dodanie konta jakie użytkownik posiada w usłudze Gmail.com do listy zbiorczo obsługiwanych kont e-mail w Poczta_OX (na stronie firmy Uti/Wirtuale czyli www.uti.pl/logowanie), powinno być poprzedzone wykonaniem dwu ustawień w panelu poczty Gmail. Po zal...
Nagłówek wiadomości e-mail
Aby wygenerować nagłówek wiadomości, należy przejść do "Wiadomości wysłanych", następnie wybrać interesującą nas wiadomość. W prawej części wiadomości kliknąć na znaczek trzech poziomych kresek. Następnie w rozwiniętym menu odnaleźć pole "Wyświetl źró...
Połączenie z bazą danych z zewnętrznych urządzeń
Aby połączyć się z bazą danych z zewnętrznych urządzeń należy: 1. zalogować się do Panelu klienta, Zakładka "Domowy", pole "Wybierz Usługi -> Bazy danych -> Wybieramy bazę danych" 2. zmienić w trybie edycji dostęp do bazy danych na "Dostęp z zewnętrzn...
Przekierowanie domeny na inny adres www
Aby przekierować domenę na inny adres proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami: 1. Po zalogowaniu się do panelu i wybraniu Subskrycji domeny (pod numerem ID klienta) przechodzimy do zakładki "Domowy" i wybieramy "Hostowane domeny" w sekcji "Do...
Specyfikacja Pozycjonowanie automatyczne
Nasz automatyczny system pozycjonujący regularnie, każdego dnia zdobywa w sieci duże ilości linków prowadzących do Państwa strony internetowej. Odnośniki te umieszczane są w katalogach, preclach i na forach. Program do pozycjonowania, samodzielnie będz...
Specyfikacja usługi
W skład usługi wchodzi: * Profesjonalne prowadzenie Twojego fanpage przez doświadczonego copywritera, * Regularne wpisy w całym okresie trwania usługi, * Dodawanie zdjęć, odpisywanie na komentarze Zobacz przykłady naszych realizacji: * Bi...
SSL - certyfikat wydany przez Uti.pl, instalacja na hostingu zewnętrznym
Zakupiony w Uti.pl i wydany certyfikat jest dostępny do pobrania w Panelu Klienta. Mogą go Państwo przekazać do firmy zarządzającej Państwa serwerem w celu instalacji. Panel Klienta w zakładce Konto -> Subskrypcje -> PositiveSSL -> Właściwości usługi ...
SSL - instalacja certyfikatu w panelu klienta
Aby zainstalować certyfikat należy zalogować się do Panelu Klienta Wybrać zakładkę WWW -> nazwę domeny -> Ustawienia hostingu WWW W menu zakładek poniżej napisu "Ustawienia hostingu WWW" wybrać SSL W kolejnym kroku należy wybrać "Instaluj certyfikat",...
Ustawienia poczty mail dla protokołu IMAP i POP3
Poniżej konfiguracja ustawień poczty dla protokołu IMAP oraz POP3 Nazwa użytkownika powinna być taka sama jak adres e-mail. POP3 serwer poczty przychodzącej: MAIL.ITSAAS.PL PORT 110 BEZ SZYFROWANIA ORAZ HASłO OTWARTYM TEKSTEM serwer poczty wych...
Ustawienie serwerów DNS na UTI.PL
Aby domena była skierowana na serwery w Uti.pl, należy zalogować się do Panelu Klienta, wybrać zakładkę Domowy -> Link "Zarejestrowane domeny" -> wybieramy domenę dla której chcemy zmienić DNS W oknie które zostanie otwarte należy nacisnąć "Zarządzaj S...
Wprowadzanie tekstu w aplikacji Wordpress
Aby wprowadzić nowy tekst lub zmodyfikować obecą treść strony www prosimy się zalogować do panelu zarządzania stroną www pod adresem: moja_nazwa_domeny/wp-admin Po zalogowaniu się do panelu wybieramy po lewej stronie z menu "Strony" i stronę www, na kt...
Zmiana danych konta w uti.pl
1.Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na zakładkę Konto. 3. Klikamy na Account Settings. 4. Dokonujemy zmiany danych firmy. Proszę pamiętać, że zmianę numeru NIP może wykonać tylko ...
Zmiana danych kontaktowych na stronie opartej o CMS Wordpress
Aby dokonać zmiany danych kontaktowych na stronie www prosimy się zalogować do panelu zarządzania stroną www pod adresem: moja_nazwa_domeny/wp-admin Po zalogowaniu się do panelu wybieramy po lewej stronie z menu "Strony" i stronę www, na której chcemy ...
Zmiana hasła do konta pocztowego (adresu mail)
Aby dokonać zmiany hasła dla konta pocztowego postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie 2. Wybieramy zakładkę "Poczta". Proszę pamiętać o wyborze usługi hostingowej jako aktywnej w p...
Zmiana języka w panelu klienta na polski
Aby zmienić w panelu język na polski postępuj zgodnie z poniższą Instrukcją: 1. Zaloguj się do Panelu Klienta. 2. Wejdż w zakładkę ACCOUNT a następnie Account Settings 3. Klinknij w zakładkę Edit Account Settings 4. W miejscu Language wpisze ...
Zmiana tła w sekcji strony www opartej na CMS Wordpress
Aby zmiany tła danej sekcji strony wwwstrony www prosimy się zalogować do panelu zarządzania stroną www pod adresem: moja_nazwa_domeny/wp-admin Po zalogowaniu się do panelu wybieramy po lewej stronie z menu "Strony" i stronę www, na której chcemy dokon...
Zmieniamy ustawienia powiadomień w Panelu Kienta
Poniżej instrukcja jak zmienić ustawienia otrzymywanych powiadomień z serwisu uti.pl. 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie w zakładce "Zaloguj do panelu". 2. Wybieramy zakładkę "Konto" i przechodzimy do ustawień konta...
Zostało wygenerowane zamówienie na domenę, której nie chcemy odnawiać
Aby nie odnawiać domeny, na którą otrzymaliśmy zamówienie należy: 1. Kasujemy zamówienie w Panelu klienta - ścieżka poniżej: zakładka "Konto" -> wybieramy "Dokumenty finansowe" ( Financial Documents) -> następnie "Otwarte i realizowane zamówenia" ...