22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

Chcę anulować moją usługę w uti.pl
Aby anulować usługę w panelu klienta postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie 2. W zakładce "Domowy" sekcja "Konto" klikamy na "Subskrypcje" 3. Wybieramy odpowiednia usługe do ...
Dlaczego warto prowadzić firmowy profil na Facebook-u
DLACZEGO WARTO? * Twój fanpage będzie prowadzony przez najlepszych specjalistów od marketingu na portalach społecznościowych, * Dobrze przygotowany i regularnie uaktualniany fanpage stanie się idealną wizytówką Twojej firmy. Konto firmowe na port...
Dodajemy nowego użytkownika Panelu Klienta
Aby dodać nowego uzytkownika w panelu klienta postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie 2. W zakładce "Domowy" sekcja "Konto" klikamy na "Administratorzy" 3. Wyybieramy dodaj no...
Dodawanie nowej bazy danych
Aby dodać nową bazę danych musisz wykonać nastepujące kroki: 1. Zalogować się do Panelu Klienta i wybrać zakładkę "Wybierz usługi". 2. Klikamy na element "Bazy danych". 3. Następnie klikamy na "Dodaj nową bazę danych". 4. W tym oknie usta...
Instalacja dodatku Connector dla usługi Exchange w Microsoft Outlook
Poniżej instrukcja inastalacji dodatku Connector dla usługi Exchange w Microsoft Outlokk 1. Logujemy się do poczty pod adresem www.uti.pl/logowanie zakładka "Zaloguj do webmaila". Następnie wybieramy przycisk konfiguracji (na rys. pkt 1) później...
Instalacja serwera VPS
Poniżej przedstawiamy instrukcje jak poprawnie zainstalować serwer VPS na domenie. 1. Zaczynamy od startu - jak widać vps nie jest jeszcze aktywny więc czekamy na zakończenie instalacji.
Jak dodać domenę zarejestrowaną u innego operatora dla hostingu w uti.pl?
Aby dodać domene zarejestrowaną u innego operatora do usługi hostingowej w panelu uti.pl postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na Domeny hostow...
Jak dodać nowy wpis do sterfy DNS domeny
Aby dodać wpis rekordu w strefie dns prosimy postępować zgodnie z instrukcją poniżej: 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na Domeny hostowane. 3. Wybieramy domenę, do której chcemy ...
Jak dokonać płatnośći online poprzez Dotpay
Poniżej instrukcja jak opłacić usługę z Panelu Klienta: 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie w zakładce "Zaloguj do panelu" 2. W zakładce "Domowy" w sekcji "Konto" wybieramy "Zapłać teraz". 2. Zaznaczamy zamówien...
Jak odnowić domenę?
Aby odnowić domenę z kodem rabatowym proszę postepować zgodnie z instrukcja. 1. Logujemy się do Panelu Klienta. 2. W zakładce "Domowy" w sekcji "Domeny" wybieramy "Zarejestrowane domeny" 3. Klikamy na nazwę domeny do odnowienia i w kolejnym ko...
Jak zamówić pakiet Wirtualne Biuro w sklepie uti.pl
Aby dokonać zakupu pakietu Wirtualne Biuro w sklepie pod adresem www.uti.com.pl/store proszę postępować zgodnie z poniższą instrukcja. 1. Na stronie uti.com.pl/store wybieramy box "Hosting współdzielony" 2. Następnie dokonujemy wyboru pakietu ...
Jak zamówić Pozycjonowanie PRO
Jak zamówić pozycjonowanie PRO? Usługę możesz zamówić wybierając odpowiedni zakres na stronie i logując się do sklepu internetowego: https://store.uti.pl/index.php?NAME_PATH=EPROMOTION_PATH&SCREEN=CHECKOUT_SCREEN Masz do wyboru pakiet 3 m...
Konfiguracja nowego konta pocztowego w programie Outlook 2010
Aby skonfigurować konto pocztowe w programie Outlook 2007/2010 prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją. 1.Klikamy "Ręczna konfiguracja ustawienia serwera..." i przechodzimy dalej. 2. Wybieramy "Internetowa poczta e-mail" i klikamy "Dalej...
Konfiguracja usługi poczty Exchange Account dla telefonu iPhone
Aby skonfigurować konto Exchange do obsługi poczty proszę postępować zgodnie z zamieszczoną instrukcją: 1. Logujemy sie do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie [1] i uruchamiamy wsparcie dla urzadzeń mobilinych dla skrzynki pocztowej. ...
Specyfikacja Pozycjonowanie automatyczne
Nasz automatyczny system pozycjonujący regularnie, każdego dnia zdobywa w sieci duże ilości linków prowadzących do Państwa strony internetowej. Odnośniki te umieszczane są w katalogach, preclach i na forach. Program do pozycjonowania, samodzielnie będz...
Specyfikacja usługi
W skład usługi wchodzi: * Profesjonalne prowadzenie Twojego fanpage przez doświadczonego copywritera, * Regularne wpisy w całym okresie trwania usługi, * Dodawanie zdjęć, odpisywanie na komentarze Zobacz przykłady naszych realizacji: * Bi...
Ustawienia poczty mail dla protokołu IMAP i POP3
PONIżEJ KONFIGURACJA USTAWIEń POCZTY DLA PROTOKOłU IMAP ORAZ POP3 Poniżej konfiguracja ustawień poczty dla protokołu IMAP oraz POP3 Nazwa użytkownika powinna być taka sama jak adres e-mail. POP3 serwer poczty przychodzącej: MAIL.ITSAAS.PL PORT 1...
Wprowadzanie tekstu w aplikacji Wordpress
Aby wprowadzić nowy tekst lub zmodyfikować obecą treść strony www prosimy się zalogować do panelu zarządzania stroną www pod adresem: moja_nazwa_domeny/wp-admin Po zalogowaniu się do panelu wybieramy po lewej stronie z menu "Strony" i stronę www, na kt...
Zmiana danych konta w uti.pl
1.Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na zakładkę Konto. 3. Klikamy na Account Settings. 4. Dokonujemy zmiany danych firmy. Proszę pamiętać, że zmianę numeru NIP może wykonać tylko ...
Zmiana danych kontaktowych na stronie opartej o CMS Wordpress
Aby dokonać zmiany danych kontaktowych na stronie www prosimy się zalogować do panelu zarządzania stroną www pod adresem: moja_nazwa_domeny/wp-admin Po zalogowaniu się do panelu wybieramy po lewej stronie z menu "Strony" i stronę www, na której chcemy ...
Zmiana hasła do konta pocztowego ( adresu mail)
Aby dokonać zmiany hasła dla konta pocztowego postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie 2. Wybieramy zakładkę "Poczta". Prosze pamiętać o wyborze usługi hostingowe jako aktywnej w p...
Zmiana języka w panelu klienta na polski
Aby zmienić w panelu język na polski postępuj zgodnie z poniższą Instrukcją: 1. Zaloguj się do Panelu Klienta. 2. Wejdż w zakładkę ACCOUNT a następnie Account Settings 3. Klinknij w zakładkę Edit Account Settings 4. W miejscu Language wpisze ...
Zmiana tła w sekcji strony www opartej na CMS Wordpress
Aby zmiany tła danej sekcji strony wwwstrony www prosimy się zalogować do panelu zarządzania stroną www pod adresem: moja_nazwa_domeny/wp-admin Po zalogowaniu się do panelu wybieramy po lewej stronie z menu "Strony" i stronę www, na której chcemy dokon...
Zmieniamy ustawiania powiadomień w Panelu Kienta
Poniżej instrukcja jak zmianić ustawienia otrzymywanych powiadomień z serwisu uti.pl. 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie w zakładce "Zaloguj do panelu". 2. Wybieramy zakładkę "Konto" i przechodzimy do ustawień kont...
Zostało wygenerowane zamówienie na domenę, której nie chcemy odnawiać
Aby nie odnawiać domeny, na którą otrzymaliśmy zamówienie należy: 1. Kasujemy zamówienie w Panelu klienta - ścieżka poniżej: zakładka "Konto" -> wybieramy "Dokumenty finansowe" ( Financial Documents) -> następnie "Otwarte i realizowane zamówenia"...