22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

ANTYSPAM - USTAWIENIA W PANELU KLIENTA
ANTYSPAM 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła. 2. Przechodzimy do zakładki Poczta. 3. Klikamy na wyświetlaną nazwę aby przejść do ustawień skrzynki pocztowej. 4. Przechodzimy do zakładki Zabezpieczenie przed spamem. 5. Ochrona p...
Anycast
Informujemy, że usługa DNS anycast nie jest konieczną w funkcjonowaniu strony, jednak brak opłaty za tę usługę u dotychczasowego operatora skutkuje rozłączeniem połączenia pomiędzy domenę, a serwerem. Aby nie ponosić dodatkowych opłat można przekierowa...
AUTORESPONDER - z poziomu Panelu WebMail
AUTORESPONDER - Z POZIOMU PANELU WEBMAIL 1. Po zalogowaniu się do poczty przechodzimy do ustawień. 2. Z menu użytkownika wybieramy Poczta, a następnie Zawiadomienie o urlopie. 3. Zaznaczamy checkboxa "Włącz" tym samym aktywując zawiadomienie o urlop...
Backup danych - strona www, poczta, baza danych
W zależności od rodzaju wykupionego hostingu możemy korzystać z następujących opcji backupu danych: Backup hostingu współdzielonego (Pike_5, Pike_10, Pike_20, WB5) - systemowy (wykonywany przez Uti.pl), codziennie nadpisywany, do 7 dni wstecz, w sobotę ...
Czarna lista SPAM - czy moja domena, adres IP lub e-mail trafił na listę?
Na czarną listę trafiają te adresy e-mail (adresy IP lub domeny), z których często są wysyłane wiadomości odbierane jako bezwartościowe/szkodliwe lub infekują i wykradają dane. Trafienie na taką listę nie jest trudne, wystarczy, że klienci pocztowi kilka...
Czyszczenie CACHE - pamięci podręcznej przeglądarki
Jeśli strona serwisu www nie wyświetla się prawidłowo, trzeba wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki (tzw. Cache), czyli tymczasowe pliki zapamiętanych stron www. Poniżej procedura wykonania tej czynności dla najczęściej spotykanych na rynku przegląd...
Delegacja domeny na zewnętrzne serwery DNS, zmiana DNS
Aby przekierować domenę na inne adresy DNS proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami: 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na Zarejestrowane domeny. 3. Klikamy na NAZWę DOMENY (a...
Dodajemy nowego użytkownika Panelu Klienta
Aby dodać nowego użytkownika w panelu klienta postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie 2. W zakładce "Domowy" sekcja "Konto" klikamy na "Administratorzy" 3. Wybieramy "Dodaj no...
Dodanie zewnętrznego konta e-mail do Poczty OX
Dodanie konta e-mail od innego operatora (Interia.pl, Wp.pl, O2.pl, itd.) do listy kont e-mail obsługiwanych w panelu Poczta_OX sugerowanym i wspieranym przez Uti.pl/Wirtuale.pl wykonamy po zalogowaniu się do konta w Uti.pl. Dane dostępowe do konta użytk...
Dodawanie nowej bazy danych
Aby dodać nową bazę danych musisz wykonać nastepujące kroki: 1. Zalogować się do Panelu Klienta i wybrać zakładkę "Wybierz usługi". 2. Klikamy na element "Bazy danych". 3. Następnie klikamy na "Dodaj nową bazę danych". 4. W tym oknie usta...
Jak dodać domenę zarejestrowaną u innego operatora do hostingu w uti.pl?
Aby dodać domene zarejestrowaną u innego operatora do usługi hostingowej w panelu uti.pl postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na Domeny hostowa...
Jak dodać nowy wpis do strefy DNS domeny, rekord A MX TXT
Aby dodać wpis rekordu w strefie dns prosimy postępować zgodnie z instrukcją poniżej: 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na Domeny hostowane. 3. Wybieramy domenę, do której chcemy do...
Jak odnowić domenę?
Aby odnowić domenę proszę postepować zgodnie z instrukcją. 1. Logujemy się do Panelu Klienta. 2. W zakładce "Domowy" w sekcji "Domeny" wybieramy "Zarejestrowane domeny" 3. Klikamy na nazwę domeny do odnowienia i w kolejnym kroku wybieramy "Odn...
Jak skonfigurować podpis w stopce wiadomości e-mail na Poczta OX
Aby skonfigurować podpis w stopce wiadomości e-mail na Poczta OX proszę postępować zgodnie z instrukcją: 1. Należy zalogować się do skrzynki e-mail Poczta OX przez stronę www.uti.pl/logowanie 2. Następnie przejść do ustawień skrzynki (w prawym górnym r...
Jak włączyć na koncie Google obsługę zewnętrznych aplikacji - Outlook, Thunderbi...
Dodanie konta jakie użytkownik posiada w usłudze Google Gmail.com do listy zbiorczo obsługiwanych kont e-mail w Outlook, Thunderbird czy Poczta_OX powinno być poprzedzone wykonaniem dwu ustawień w panelu poczty Gmail. Po zalogowaniu się do poczty Gm...
Jak zamówić pakiet Wirtualne Biuro w sklepie Uti.pl
Aby dokonać zakupu pakietu Wirtualne Biuro w sklepie pod adresem https://uti.com.pl/store/index.php proszę postępować zgodnie z poniższą instrukcją. 1. Na stronie https://uti.com.pl/store/index.php wybieramy box "Hosting współdzielony" 2. Nast...
Jelastic - obsługa panelu, poziom podstawowy
Jak zacząć: 1. Otwórz w przeglądarce stronę panelu https://app.cloud.itsaas.pl/ [1] Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem uzupełnij dane (e-mail i hasło) i potwierdź przyciskiem ZALOGUJ/LOGIN. Jeśli logujesz się po raz pierwszy i/lub uruchamia...
Jelastic - uruchomienie subskrypcji hostingu
W celu uruchomienia usługi hostingowej serwera dedykowanego Jelastic (nowej lub przejścia z wersji testowej) należy wykonać poniższe czynności: 1. dokonać wpłaty/przedpłaty (PrePaid) środków na koto użytkownika, które to środki system będzie pobierał ...
Jelastic – instalacja paczek, wprowadzanie treści na stronę
Jelastic - instalacja paczek / wprowadzanie treści na stronę Istnieje kilka sposobów wprowadzania treści/aplikacji/danych na serwer Jelastic: 1. najlepszą (wskazaną) metodą na wdrażanie treści/aplikacji jest wdrażanie przez Manager_wdrażania, np. dla ...
Kiedy chcę anulować moją usługę w uti.pl
Aby anulować usługę w panelu klienta postępuj zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie 2. W zakładce "Domowy" sekcja "Konto" klikamy na "Subskrypcje" 3. Wybieramy odpowiednia usługe do a...
Konfiguracja kont pocztowych w Panelu Administratora dla wszystkich użytkowników...
Poniżej znajduje się instruktaż jak konfigurować konto pocztowe w panelu uti.pl: zmiana hasła, ustawienie aliasów, autorespondera, przekierowania, ochrony antyspamowej. ZAKŁADANIE SKRZYNKI POCZTOWEJ 1. Logujemy się do panelu klienta używając login...
Konfiguracja nowego konta pocztowego w programie Outlook
Aby skonfigurować konto pocztowe w programie Outlook prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją. 1.Klikamy "Ręczna konfiguracja ustawienia serwera..." i przechodzimy dalej. 2. Wybieramy "Internetowa poczta e-mail" i klikamy "Dalej" 3. Wyp...
Konfiguracja poczty dla zewnętrznych programów pocztowych
Po zalogowaniu się do Panelu serwera 1. Wybrać zakładkę poczta 2. Z prawej częsci ekranu wybieramy niebieską ikonę, klikamy na nią 3. Otwiera nam się panel z dostęnymi opcjami konfiguracji 3a. Dla konfiguracji Gmail, Outlook, Thunderbird wybi...
Konfiguracja usługi poczty Exchange Account dla telefonu iPhone Apple
Aby skonfigurować konto Exchange do obsługi poczty proszę postępować zgodnie z zamieszczoną instrukcją: 1. W telefonie iPhone przy dodawaniu konta wybieramy "Microsoft Exchange" 2. Dodajemy konto. 3. W kolejnym oknie wpisujemy adres mailowy i hasł...
Konto FTP - założenie nowego konta użytkownika FTP
JAK ZAłOżYć NOWE KONTO/UżYTKOWNIKA FTP. Aby założyć nowe konto FTP prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta PLESK używając loginu i hasła 2. w menu po lewej stronie klikamy "Strony WWW i domeny", rozwijam...
Mobilne Biuro - dodanie konta Gmail do poczty OX
Dodanie konta jakie użytkownik posiada w usłudze Gmail.com do listy zbiorczo obsługiwanych kont e-mail w Poczta_OX (na stronie firmy Uti/Wirtuale czyli www.uti.pl/logowanie), powinno być poprzedzone wykonaniem dwu ustawień w panelu poczty Gmail. Po zal...
Nagłówek wiadomości e-mail
Aby wygenerować nagłówek wiadomości, należy przejść do "Wiadomości wysłanych", następnie wybrać interesującą nas wiadomość. W prawej części wiadomości kliknąć na znaczek trzech poziomych kresek. Następnie w rozwiniętym menu odnaleźć pole "Wyświetl źró...
Poczta - ustawienia dla programów pocztowych oraz spotykane błędy
USTAWIENIA DLA PROGRAMW POCZTOWYCH, ADRESY ORAZ PORTY. 1. Dla poczty przychodzącej: serwer poczty przychodzącej POP3 (szyfrowane): mail.itsaas.pl port 995 serwer poczty przychodzącej POP3 (nieszyfrowane): mail.itsaas.pl port 110 hasło otwartym tekste...
Połączenie z bazą danych z zewnętrznych urządzeń
Aby połączyć się z bazą danych z zewnętrznych urządzeń należy: 1. zalogować się do Panelu klienta, Zakładka "Domowy", pole "Wybierz Usługi -> Bazy danych -> Wybieramy bazę danych" 2. zmienić w trybie edycji dostęp do bazy danych na "Dostęp z zewnętrzn...
Przekierowanie domeny na inny adres www
Aby przekierować domenę na inny adres proszę postępować zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Po zalogowaniu się do panelu klienta i wybraniu Subskrycji domeny (pod numerem ID klienta) przechodzimy do zakładki "Domowy" i wybieramy "Domeny hostowane" w s...
Przekierowanie serwisu na inny adres www w sieci
JAK PRZEKIEROWAć SERWIS NA INNY ADRES WWW W SIECI (PRZEKIEROWANIE 301). Aby przekierować serwis na inną stronę www w sieci prosimy postępować zgodnie z instrukcją poniżej: 1. Logujemy się do panelu klienta PLESK używając loginu i hasła 2. w menu po l...
Rekordy domeny - rodzaje rekordów, jak dodać rekord w panelu
REKORDY DOMENY kierują ruch w Twojej domenie we wskazane miejsce. Każda domena posiada konfigurację domyślną, zawsze utworzonych jest kilka rekordów dla domeny. Rekordy domeny zapisane są w tzw. strefie rekordów dodatkowych DNS. Rekordy domeny możesz doda...
Specyfikacja Pozycjonowanie automatyczne
Nasz automatyczny system pozycjonujący regularnie, każdego dnia zdobywa w sieci duże ilości linków prowadzących do Państwa strony internetowej. Odnośniki te umieszczane są w katalogach, preclach i na forach. Program do pozycjonowania, samodzielnie będz...
Specyfikacja usługi
W skład usługi wchodzi: * Profesjonalne prowadzenie Twojego fanpage przez doświadczonego copywritera, * Regularne wpisy w całym okresie trwania usługi, * Dodawanie zdjęć, odpisywanie na komentarze Zobacz przykłady naszych realizacji: * Bi...
SSL - certyfikat wydany przez Uti.pl, instalacja na hostingu zewnętrznym
Zakupiony w Uti.pl i wydany certyfikat jest dostępny do pobrania w Panelu Klienta. Mogą go Państwo przekazać do firmy zarządzającej Państwa serwerem w celu instalacji. Panel Klienta w zakładce Konto -> Subskrypcje -> PositiveSSL -> Właściwości usługi ...
SSL - instalacja certyfikatu w panelu klienta
Aby zainstalować certyfikat należy zalogować się do Panelu Klienta Wybrać zakładkę WWW -> nazwę domeny -> Ustawienia hostingu WWW W menu zakładek poniżej napisu "Ustawienia hostingu WWW" wybrać SSL W kolejnym kroku należy wybrać "Instaluj certyfikat",...
Tworzenie skrzynki pocztowej
Aby utworzyć skrzynkę pocztową należy zalogować się do panelu serwera: 1. Wybrać zakładkę poczta 2. Klikamy Utwórz adres e-mail 3. Wprowadzamy dane: 1. Nazwa skrzynki 2. Wybieramy nazwę domeny (opcja dostępna w przypadku posiadania więcej ni...
Ustawienia poczty mail przychodzącej i wychodzącej dla protokołu IMAP i POP3
PONIżEJ KONFIGURACJA USTAWIEń DLA POCZTY PRZYCHODZąCEJ I WYCHODZąCEJ Nazwa użytkownika powinna być taka sama jak adres e-mail. 1. Dla poczty przychodzącej: serwer poczty przychodzącej POP3 (szyfrowane): mail.itsaas.pl port 995 serwer poczty przychod...
Ustawienie / Zmiana serwerów DNS na UTI.PL
Aby domena była skierowana na serwery w Uti.pl, należy zalogować się do Panelu Klienta, wybrać zakładkę Domowy -> Link "Zarejestrowane domeny" -> wybieramy domenę dla której chcemy zmienić DNS W oknie które zostanie otwarte należy nacisnąć "Zarządzaj S...
Wprowadzanie tekstu w aplikacji Wordpress
Aby wprowadzić nowy tekst lub zmodyfikować obecą treść strony www prosimy się zalogować do panelu zarządzania stroną www pod adresem: moja_nazwa_domeny/wp-admin Po zalogowaniu się do panelu wybieramy po lewej stronie z menu "Strony" i stronę www, na kt...
Zmiana danych konta w uti.pl
1.Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowanie 2. Klikamy na zakładkę Konto. 3. Klikamy na Ustawienia konta, potem Edytuj ustawienia konta. 4. Dokonujemy zmiany danych firmy. Proszę pamiętać, że zmianę ...
Zmiana danych kontaktowych na stronie opartej o CMS Wordpress
Aby dokonać zmiany danych kontaktowych na stronie www prosimy się zalogować do panelu zarządzania stroną www pod adresem: moja_nazwa_domeny/wp-admin Po zalogowaniu się do panelu wybieramy po lewej stronie z menu "Strony" i stronę www, na której chcemy ...
Zmiana hasła do konta pocztowego (adresu mail)
Aby dokonać zmiany hasła dla konta pocztowego postępuj zgodnie z poniższą instrukcją. 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie 2. Wybieramy zakładkę "Poczta". Proszę pamiętać o wyborze usługi hostingowej jako aktywnej w p...
Zmiana hasła do konta z użyciem adresu e-mail
ZMIANA HASłA DO KONTA Z UżYCIEM ADRESU E-MAIL Zmianę hasła do konta (do panelu klienta oraz konta e-mail) można wykonać nie tylko logując się do panelu klienta z pełnymi uprawnieniami (za pomocą loginu), ale również logując się do panelu klienta z upra...
Zmiana języka w panelu klienta na polski
Aby zmienić w panelu język na polski postępuj zgodnie z poniższą Instrukcją: (należy wykonać obie części instrukcji) CZĘŚĆ 1. 1. Zaloguj się do Panelu Klienta. 2. Wejdż w zakładkę KONTO (Account), a następnie USTAWIENIA KONTA (Account Settings) ...
Zmiana serwerów nazw DNS, delegacja na zewnętrzne serwery NS
Aby przekierować domenę na inne adresy DNS/NS (serwery nazw) niż te jakie automatycznie zostały dodane w panelu PLESK proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami: 1. Logujemy się do panelu klienta używając loginu i hasła pod adresem: uti.pl/logowani...
Zmiana widoku - zmiana sposobu wyświetlania danych w panelu PLESK
JAK ZMIENIć WIDOK - SPOSB WYśWIETLANIA DANYCH W PANELU PLESK. Aby zmienić sposób wyświetlania danych prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją: 1. Logujemy się do panelu klienta PLESK używając loginu i hasła 2. w menu po lewej stronie klika...
Zmieniamy ustawienia powiadomień w Panelu Kienta
Poniżej instrukcja jak zmienić ustawienia otrzymywanych powiadomień z serwisu uti.pl. 1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie w zakładce "Zaloguj do panelu". 2. Wybieramy zakładkę "Konto" i przechodzimy do ustawień konta...
Zostało wygenerowane zamówienie na domenę, której nie chcemy odnawiać
Aby nie odnawiać domeny, na którą otrzymaliśmy zamówienie należy: 1. Kasujemy zamówienie w Panelu klienta - ścieżka poniżej: zakładka "Konto" -> wybieramy "Dokumenty finansowe" ( Financial Documents) -> następnie "Otwarte i realizowane zamówenia" ...