22 100 60 66 bok@uti.pl Panel klienta
Czat z konsultantem

Nasi konsultanci czekają na pytania od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Infolinia
22 100 60 66

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny.

Kontakt mailowy
bok@uti.pl

Całodobowa obsługa klienta 7 dni w tygodniu poprzez kontakt mailowy.

04 September 2018 11:25 PM


Szanowni Klienci uti.pl / wirtuale.pl

W związku z tym, że nie do wszystkich właścicieli domen dotarły komunikaty o zmianach w naszej infrastrukturze technicznej, przekazujemy je ponownie. Każdy z Państwa otrzymał lub otrzyma list z NASK dotyczący zmiany operatora domen polskich. Nowym operatorem z ramienia naszej organizacji jest Digital Media Technology, który jest partnerem technologicznym naszej firmy od 2011 roku w zakresie obsługi hostingów, domen i certyfikatów. Stanowimy w tym zakresie jedną grupę i dzięki temu możemy zapewnić wysoką jakość tych usług. Zmiana operatora ma charakter wyłącznie techniczny i była konieczna ze względu na niezbędną konfigurację naszej infrastruktury. Wszystkie domeny pozostają cały czas pod opieką naszych struktur i naszej firmy.

Cały czas to wirtuale.pl / uti.pl odpowiada za:

- sprawne działanie wszystkich usług z naszej oferty,

- opiekę nad Państwa usługami,

- pomoc poprzez nasz BOK,

- fakturowanie.

Właścicielami domen jesteście nadal Państwo i tak jak dotychczas poprzez swój panel wydajecie dyspozycje dotyczące wszelkich zmian w rejestrze NASK. Bez zmian pozostaje też nasza pomoc poprzez nasz BOK oraz poprzez przypisanych Opiekunów. Zatem z punktu widzenia obsługi, umów i naszych ustaleń nic się nie zmieniło. Prosimy o spokojne podejście do zmiany technicznej i jednocześnie przepraszamy za zamieszanie w tym zakresie.