22 100 60 66

opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny
Baza wiedzy: Zarządzanie kontem
Jak zmienić hasło do Panelu Klienta
Wysłane przez Klaudia Łabuda on 07 February 2012 01:28 PM

Zmiana hasła do panelu klienta jest bardzo prostą czynnością. Poniżej instrukcja.

1. Logujemy się do panelu klienta pod tym adresem: uti.pl/logowanie

2. Przechodzimy do zakładki Konto, a następnie klikamy w opcję Administratorzy

Zrzut ekranu z panelu klienta

3. Na nowej podstronie przy wybranym użytkowniku używamy opcji Zmień hasło.

Zrzut ekranu z panelu klienta

4. Na kolejnym ekranie w polu Twoje hasło wpisujemy aktualne hasło. W dwóch polach niżej wprowadzamy nowe hasło.
Hasło musi się składać z 7 znaków i zawierać: małe i duże litery, cyfry i znaki specjalne typu:  @ czy $.

5. Klikamy na przycisk Zakończ. Hasło zostało zmienione.

(3 głosów)
Ten artykuł był mi pomocny
Ten artykuł nie był mi pomocny

Komentarze (0)
Wyślij nowy komentarz 
 
Imię i Nazwisko:
Email:
Komentarze:
Help Desk Software by Kayako Fusion