22 100 60 66

opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny
Jak anulować zamówienie
Wysłane przez Klaudia Łabuda on 23 April 2013 11:17 AM

Poniżej instrukcja jak anulować zamówienie z Panelu Klienta:

1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie w zakładce "Zaloguj do panelu"

2. W zakładce "Domowy" w sekcji "Konto" wybieramy "Dokumenty finansowe"



3. Wybieramy zakładkę "Open&Pending Orders" (Otwarte & Oczekujące Zamówienia)

4. Zznaczamy zamówienie do anulowania i klikamy "Cancel Order" (Anuluj Zamówienie)


(2 głosów)
Ten artykuł był mi pomocny
Ten artykuł nie był mi pomocny

Komentarze (0)
Wyślij nowy komentarz 
 
Imię i Nazwisko:
Email:
Komentarze:
Help Desk Software by Kayako Fusion