22 100 60 66

opłata wg stawek operatora jak za telefon stacjonarny
Baza wiedzy
Kiedy chcę anulować moją usługę w uti.pl
Wysłane przez Klaudia Łabuda on 27 February 2014 01:39 PM


Aby anulować usługę w panelu klienta postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:

1. Logujemy się do panelu klienta pod adresem www.uti.pl/logowanie

2. W zakładce "Domowy"  sekcja "Konto" klikamy na "Subskrypcje"

3. Wybieramy odpowiednia usługe do anulowania.

Jeśli chcemy aby usługa była aktywna do końca okresu abonamentowego klikamy

"Turn Off Auto-renewal" ( na zdjeciu 1).

W przypadku gdy chcemy anulować usługę w danej chwili klikamy "Anuluj usługę" i
składamy odpowiednie zamówienie z opisem powodu rezygnacji ( na zdjeciu 2).

 

(0 głosów)
Ten artykuł był mi pomocny
Ten artykuł nie był mi pomocny

Komentarze (0)
Wyślij nowy komentarz 
 
Imię i Nazwisko:
Email:
Komentarze:
Help Desk Software by Kayako Fusion